Customer ExperienceNet Promoter® Score

Položte dôležitú otázku

Net Promoter Score (NPS) je celosvetovo uznávaná metodika merania lojality zákazníkov. Zistite, aké výhody budú poskytované vyplnením tohto prieskumu na Netquest platforme.

Dôverujú nám:
  • AXA
  • EON
  • Eset
  • Millward
  • M. Kultury
  • Moneta
  • Skoda
  • Skupina

Dôležitá otázka, ktorú potrebujete

Silná stránka NPS je skrytá v jeho jednoduchosti, vyjadrené v jednej otázke: Ako je pravdepodobné, že by ste nás doporučili priateľovi X? Táto testovacia metodológia bola vyvinutá Fredem Reicheldem, Bain & Co. Satmetrix v 90. rokoch a je podrobne popísaná v knihe "Rozhodujúca otázka (The Ultimate Question)". Otázka NPS umožňuje respondentom odpovedať na stupnici od 0 do 10 (kde 0 = nie a áno = 10). Respondenti sú následne rozdelení do troch skupín, na základe výsledku: Kritici (skóre 0 až 6), pasivni (7-8), a promotéri (9 až 10). NPS sa vypočíta odčítaním percenta kritikov od promotérov. NPS pozitivna (väčšia ako 0), môže byť považované za stredne dobré. Výsledok nad 50 možno považovať za skvelý výsledok, čo ukazuje, že Vaša organizácia sa stará o dobré vzťahy so zákazníkmi.

Prečo je Net Promoter® Score tak populárny?

Mnohí odborníci sa domnievajú, že Net Promoter® skóre je cenná metrika zvyšujúca zisky. Jednou z hlavných výhod pre spoločnosti využívajúce tieto metódy, je ich neuveriteľná jednoduchosť. "Stúpenci NPS" argumentujú tým, že sa zamerajú na jednu jedinú metriku - jednoducho pochopiteľnú - umožňujúcu zamestnancom byť citlivejší na mieste zákazníckej podpory. Hoci NPS nie je príliš podrobná metodika zisťovania spokojnosti zákazníkov, jej neuveriteľná jednoduchosť umožňuje spoločnostiam a organizáciám jednať tu a teraz, a v krátkej dobe zlepšiť ch customer experience.

Net Promoter® Score
Jediná takáto platforma. Viac ako 3 500 klientov.
  • Jednoduché použitie

    Naša platforma je veľmi jednoduchá na použitie. Jednoduchá tvorba formulárov, pohodlné nastavenie, jasná analýza dát a revolučné reportovací modul.

  • Estetika

    Nikto nemá rád vyplňovanie nudných formulárov. Dbáme na to, aby boli naše dotazníky krásne a veľmi interaktívne. V dôsledku toho, sú vyplňované častejšie.

  • Podpora

    Naši špecialisti Vám poradia vo všetkých aspektoch - od základných nastavení po technické záležitosti. Pre VIP zákazníkov pripravujeme prieskumy od nuly.

  • Bezpečnosť

    Berieme ju veľmi vážne, môžete v pokoji pracovať so svojimi prieskumami. To je dôvod, prečo si nás zvolili vládne agentúry, banky, zdravotnícke strediská a mnoho ďalších globálnych spoločností.

  • Inovácie

    Naša platforma neustále rozširuje svoje možnosti. Staráme sa tiež o získanie najnovších poznatkov a certifikácií v oblasti prieskumu.

VIP BALÍČEK

Postavíme Vašu značku s Vami

VIP ponuka je najlepší dostupný balíček na našej platforme. Zahrňuje celú radu služieb, špeciálne určených pre tých najnáročnejších zákazníkov. Dodávame tiež riešenia na mieru.

Obchodné oddelenie: +421 918 542 353

  • Eset
  • EON
  • AXA
  • Millward
  • Moneta
  • M. kultury

Dôverovalo nám už mnoho známych spoločností a štátom vlastnených inštitúcií

Staňte sa jedným z našich viac ako 3 500 zákazníkov! Vyskúšajte bezplatne!