Prieskum trhu

Preveďte prieskum trhu pre svojich zákazníkov

Ideálne riešenie pre Vás, ak Vaši zákazníci chcú:

  • skúmať trendy a očakávania trhu,
  • uviesť na trh nový produkt,
  • overiť alebo vytvoriť stratégiu firmy,
  • zoznámiť sa s názorom široké skupiny ľudí,
  • vybudovať efektívne marketingovú stratégiu.
Bezplatne otestovať
Prieskum trhu

Netquest ponúka príležitosť realizovať prieskum pomocou rôznych techník:

  • CAWI

    Technika vypĺňania prieskumu v elektronickej podobe (on-line) - takto sú kladené otázky a odpovede. Technika CAWI umožňuje ľahko a rýchlo osloviť veľkú skupinu respondentov. Takisto to zníži náklady a nevyžaduje, aby výskumný pracovník kontaktoval priamo respondentov.

  • CATI

    Inými slovami: telefonický rozhovor. CATI kombinuje výhody priamej konverzácie s respondentom s technickým vybavením vhodným pre on-line prieskumy. Je to okrem iného spôsob zberu kvantitatívnych informácií v marketingu a prieskumoch verejnej mienky.

  • CAPI

    Jedná sa o prieskum uskutočňovaný pomocou elektronických zariadení, vrátane mobilných - telefónov, tabletov. Najväčšou výhodou výskumu CAPI je ich univerzálnosť - môžu byť použité všade, kde respondenti sú ľudia používajúce elektronické zariadenia. Prieskumy CAPI umožňujú jednoduché vytváranie a automatickú analýzu výsledkov - je to skvelý spôsob, ako rýchlo a účinne získať spätnú väzbu.

Prieskum v Netquest = výhody

Prieskum Vášho klienta:

  • neustály prístup k aktuálnym výsledkom,
  • čitateľné reporty o prieskumoch pripravené k prezentácii v spoločnosti,
  • všestrannosť - použitia jedného nástroja pre rôzne typy prieskumov (názory, trh, marketing atď.).

Prieskum Vašej spoločnosti:

  • možnosť súbežnej práce na projekte s niekoľkými ľuďmi (vytváranie prieskumov, analýza výsledkov),
  • nezávislá tvorba prieskumu - bez nutnosti spolupráce s IT oddelením,
  • úspora na reportovanie výsledkov.

Komu odporúčame toto riešenie:

  • agentúry,
  • spoločnosti vykonávajú prieskum zadaný inými spoločnosťami,
  • ľudia vykonávajú prieskum na širokej skupine ľudí.
Bezplatne otestovať
Dôverujú nám:
  • AXA
  • MALL
  • csob
  • Millward
  • M. Kultury
  • Moneta
  • Skoda
  • Skupina