Prieskum zákazníkov

Zvyšujte spokojnosť a lojalitu zákazníkov

Ideálne riešenie pre Vás, ak chcete:

  • zlepšiť štandardy služieb reagovaním na očakávania Vašich zákazníkov,
  • zvýšiť spokojnosti zákazníkov s kvalitou ponúkaných produktov a služieb,
  • budovať dôveru zákazníkov reagovaním na ich potreby,
  • získať výhodu nad konkurenciou a udržať zákazníkov doma,
  • vylepšiť produkty na základe udelených hodnotenia a názorov,
  • identifikovať problémy ovplyvňujúce pokles spokojnosti zákazníkov.
Bezplatne otestovať
Prieskum zákazníkov

Netquest ponúka množstvo pokročilých výskumných nástrojov, vrátane:

  • Prieskumy spokojnosti so zákazníckymi službami

  • Churn prieskum

    (štúdia odchodu zákazníkov)

  • Ročný prieskumy spokojnosti

    (Obsahujúci Customer Satisfaction Index)

  • Prieskum lojality zákazníkov

    (Net Promoter Score)

  • Prieskumy spokojnosti zákazníkov po zakúpení

  • Kontaktný formulár zákazníka

Zistite viac o svojich zákazníkoch:

Čo očakávajú a ako hodnotí Vaše služby?

Vykonávajte pravidelné prieskumy zákazníkov pomocou metódy Net Promoter Score a prieskumov ročné spokojnosti. Názory Vašich zákazníkov Vám umožní zlepšiť Vašu ponuku, zvýšiť úroveň spokojnosti a vybudovať lojalitu.

Prečo Vaši zákazníci odchádzajú?

Postarajte sa o potreby svojich zákazníkov vopred, zistíte, či Vaše produkty alebo služby spĺňajú ich očakávania. Pravidelné prieskumy spokojnosti zákazníkov Vám pomôžu znížiť mieru odchode a overíte si, čo odchod spôsobuje.

Ako hodnotia zákazníci Váš produkt alebo službu a aké sú ich názory?

Zbierajte názory a buďte dva kroky pred konkurenciou. Skontrolujte, čo si zákazníci myslia o produktoch a službách, ktoré im ponúkate, pomocou prieskumu Net Promoter Score, prieskumov spokojnosti alebo interaktívnych kontaktných formulárov.

Aká je úroveň lojality a spokojnosti Vašich zákazníkov?

Zistite, do akej miery sú zákazníci spojení s Vašou značkou. Reagujte na to, čo je pre nich dôležité. Metóda Net Promoter Score Vám poskytne cenné informácie o úrovni lojality zákazníkov.

Komu odporúčame toto riešenie:

  • špecialisti, manažéri Customer Experience,
  • predstavenstvo spoločnosti s priamym kontaktom so zákazníkom,
  • manažéri zákazníckych služieb,
  • analytici,
  • majitelia online obchodu.
Bezplatne otestovať
Dôverujú nám:
  • AXA
  • MALL
  • csob
  • Millward
  • M. Kultury
  • Moneta
  • Skoda
  • Skupina