Prieskum zákazníkov

Spokojnosť zákazníka - je to v taške

Prieskum spokojnosti zákazníkov vo finančnom odvetví je nesmierne dôležitý. Naši zákazníci z oblasti finančníctva o tom dobre vedia a pýtajú sa svojich klientov na spokojnosť po návšteve ich pobočky.

Dôverujú nám:
  • AXA
  • EON
  • Eset
  • Millward
  • M. Kultury
  • Moneta
  • Skoda
  • Skupina
  • Net Promoter® Score

    NPS je najpopulárnejšia metóda testovania lojality zákazníkov. Jednoduchý a účinný spôsob k získaniu užitočných informácií v reálnom čase, ktorý mení kultúru celej organizácie.

    Zistiť viac
  • Spokojnosť zákazníka

    Prieskum spokojnosti je najjednoduchší spôsob, ako od zákazníkov zistiť, čo skutočne chcú a ako hodnotia Vašu ponuku. Týmto spôsobom môžete prispôsobiť ponuku a zvýšiť predaje svojich výrobkov alebo služieb.

    Zistiť viac
  • Customer Churn

    Odchod zákazníkov ku konkurencii je to najhoršie, čo sa môže stať. Zistite, prečo zákazníci odchádzajú a aktívne znižujte odchody vďaka pravidelnému skúmaniu spokojnosti zákazníkov.

    Zistiť viac
  • Klientský servis

    Spoločnosti poskytujúce služby na svetovej úrovni účinne zvyšujú retenciu zákazníkov a svoj obrat. Postarajte sa ešte dnes o sledovanie správneho procesu zákazníckeho servisu vo Vašej spoločnosti.

    Zistiť viac
  • Spätná väzba zákazníka

    Zavádzanie nových produktov a ponúk môže byť riskantné a obtiažne bez relevantných údajov. Predajné výsledky často nestačia. Spýtajte sa zákazníkov na ich potreby a názory, aby ste vždy trafili klinček na hlavičku ich očakávaní.

    Zistiť viac

Prevezmite kontrolu nad zákaznícku skúseností

  • FLEXIBILITA

    Nie každý si môže dovoliť študovať customer experience externými spoločnosťami. Netquest umožňuje prevziať plnú kontrolu nad správaním zákazníkov po príjem dát v reálnom čase: Keď chcete, kde chcete a ako chcete. Rýchlo a bez dodatočných nákladov.

  • VEĽKÉ MOŽNOSTI

    Mnoho kontaktov a tisíce názorov prúdiacich do systému v reálnom čase pre nás nie je žiadny problém. Zaistite hladký tok informácií v rámci spoločnosti rýchlym využitím spätnej väzby získanej prostredníctvom alertov na e-mail, s kompatibilným filtrom a periodickými reportami.

  • JEDNODUCHOSŤ

    Správa customer experience nemusí byť zložitá. Naša platforma nevyžaduje schopnosť programovania a intuitívny užívateľský panel je rovnako jednoduchý ako každodenná práca v e-mailovom programe. Obtiažnu úlohu s nami môžete konzultovať cez telefón, alebo získať vyhradeného opatrovateľa.

Jediná takáto platforma. Viac ako 3 500 klientov.
  • Jednoduché použitie

    Naša platforma je veľmi jednoduchá na použitie. Jednoduchá tvorba formulárov, pohodlné nastavenie, jasná analýza dát a revolučné reportovací modul.

  • Estetika

    Nikto nemá rád vyplňovanie nudných formulárov. Dbáme na to, aby boli naše dotazníky krásne a veľmi interaktívne. V dôsledku toho, sú vyplňované častejšie.

  • Podpora

    Naši špecialisti Vám poradia vo všetkých aspektoch - od základných nastavení po technické záležitosti. Pre VIP zákazníkov pripravujeme prieskumy od nuly.

  • Bezpečnosť

    Berieme ju veľmi vážne, môžete v pokoji pracovať so svojimi prieskumami. To je dôvod, prečo si nás zvolili vládne agentúry, banky, zdravotnícke strediská a mnoho ďalších globálnych spoločností.

  • Inovácie

    Naša platforma neustále rozširuje svoje možnosti. Staráme sa tiež o získanie najnovších poznatkov a certifikácií v oblasti prieskumu.

VIP BALÍČEK

Postavíme Vašu značku s Vami

VIP ponuka je najlepší dostupný balíček na našej platforme. Zahrňuje celú radu služieb, špeciálne určených pre tých najnáročnejších zákazníkov. Dodávame tiež riešenia na mieru.

Obchodné oddelenie: +421 918 542 353

  • Eset
  • EON
  • AXA
  • Millward
  • Moneta
  • M. kultury

Dôverovalo nám už mnoho známych spoločností a štátom vlastnených inštitúcií

Vyskúšajte na 14 dní zdarma!

Vyplňte podrobnosti nižšie, prihláste sa do systému zadarmo a použite všetky funkcie Netquest.