Prieskum zákazníkov
Zvyšujte spokojnosť a lojalitu zákazníkov
Ideálne riešenie pre Vás, ak chcete:
- zlepšiť štandardy služieb reagovaním na očakávania Vašich zákazníkov,
- zvýšiť spokojnost zákazníkov s kvalitou ponúkaných produktov a služieb,
- budovať dôveru zákazníkov reagovaním na ich potreby,
- získať výhodu nad konkurenciou a udržať zákazníkov doma,
- vylepšiť produkty na základe udelených hodnotenia a názorov,
- identifikovať problémy ovplyvňujúce pokles spokojnosti zákazníkov.
Netquest ponúka množstvo pokročilých výskumných nástrojov, vrátane:
-
Prieskumy spokojnosti so zákazníckymi službami
-
Churn prieskum
(štúdia odchodu zákazníkov)
-
Ročný prieskumy spokojnosti
(Obsahujúci Customer Satisfaction Index)
-
Prieskum lojality zákazníkov
(Net Promoter Score)
-
Prieskumy spokojnosti zákazníkov po zakúpení
-
Kontaktný formulár zákazníka
Zistite viac o svojich zákazníkoch:

Čo očakávajú a ako hodnotia Vaše služby?
Vykonávajte pravidelné prieskumy zákazníkov pomocou metódy Net Promoter Score a prieskumov ročnej spokojnosti. Názory Vašich zákazníkov Vám umožnia zlepšiť Vašu ponuku, zvýšiť úroveň spokojnosti a vybudovať lojalitu.
Prečo Vaši zákazníci odchádzajú?
Postarajte sa o potreby svojich zákazníkov vopred a zistite či Vaše produkty alebo služby spĺňajú ich očakávania. Pravidelné prieskumy spokojnosti zákazníkov Vám pomôžu znížiť mieru odchodov a overíte si, čo odchod spôsobuje.
Ako hodnotia zákazníci Váš produkt alebo službu a aké sú ich názory?
Zbierajte názory a buďte dva kroky pred konkurenciou. Skontrolujte, čo si zákazníci myslia o produktoch a službách, ktoré im ponúkate, pomocou prieskumu Net Promoter Score, prieskumov spokojnosti alebo interaktívnych kontaktných formulárov.
Aká je úroveň lojality a spokojnosti Vašich zákazníkov?
Zistite, do akej miery sú zákazníci spojení s Vašou značkou. Reagujte na to, čo je pre nich dôležité. Metóda Net Promoter Score Vám poskytne cenné informácie o úrovni lojality zákazníkov.
Komu odporúčame toto riešenie:
- špecialisti, manažéri Customer Experience,
- predstavenstvo spoločnosti s priamym kontaktom so zákazníkom,
- manažéri zákazníckych služieb,
- analytici,
- majitelia online obchodu.