Prieskum zákazníkovspokojnosť zákazníka

Zaistite spokojnosť zákazníka

Prieskumy spokojnosti sú najjednoduchším spôsobom k pochopeniu, ako sú Vaše produkty a služby predstavené zákazníkom. Začnite svoj prvý prieskum na Netquest platforme ešte dnes.

Dôverujú nám:
  • AXA
  • EON
  • Eset
  • Millward
  • M. Kultury
  • Moneta
  • Skoda
  • Skupina

Dotazníky spokojnosti na Netquest platforme

Existuje mnoho metód pre meranie spokojnosti zákazníkov a mnoho faktorov môže mať vplyv na správnu voľbu. Pred začiatkom merania spokojnosti si položte niekoľko otázok: Aký produkt / službu poskytujete? koľko klientov máte? Aký je Váš vzťah s klientom a ako ho budete kontaktovať? A čo je najdôležitejšie - čo budete robiť s výsledkami prieskumov spokojnosti? Dve najpopulárnejšie metódy prieskumu spokojnosti zákazníkov sú prieskumy po zakúpení (s / bez metódy Net Promoter Score) a ročný prieskum spokojnosti (vrátane Customer Satisfaction Index). Každá metóda Vám poskytne podrobné údaje, ktoré Vám umožnia zvýšiť lojalitu zákazníkov a zostať dva kroky pred konkurenciou.

Merajte spokojnosť a jednanie zákazníkov pomocou Netquest platformy

Realizovanie prieskumov spokojnosti na Netquest platforme je mimoriadne jednoduché. Nájdete tu veľa šablón, dotazníkov a otázok, a jednoducho prispôsobíte vzhľad prieskumu Vašej značke. V analýze ľahko skontrolujete dáta v reálnom čase ukazovateľa Net Promoter Score. Naše nástroje pre analýzy a reporting Vám poskytnú potrebné údaje k prezentácii v rámci spoločnosti, napr. na zasadanie predstavenstva. Vďaka nášmu systému alertov a naplánovaných reportov, sa ľahko dozviete, že má klient a potrebuje jeho rýchle riešenie - to Vám umožní znížiť fluktuáciu zákazníkov v budúcnosti. Začnite sa pýtať ešte dnes, čo si zákazníci myslia o Vašich produktoch alebo službách - je to najlepšie a najjednoduchšie rozhodnutie, aké môžete vykonať.

Spokojnosť zákazníka
Jediná takáto platforma. Viac ako 3 500 klientov.
  • Jednoduché použitie

    Naša platforma je veľmi jednoduchá na použitie. Jednoduchá tvorba formulárov, pohodlné nastavenie, jasná analýza dát a revolučné reportovací modul.

  • Estetika

    Nikto nemá rád vyplňovanie nudných formulárov. Dbáme na to, aby boli naše dotazníky krásne a veľmi interaktívne. V dôsledku toho, sú vyplňované častejšie.

  • Podpora

    Naši špecialisti Vám poradia vo všetkých aspektoch - od základných nastavení po technické záležitosti. Pre VIP zákazníkov pripravujeme prieskumy od nuly.

  • Bezpečnosť

    Berieme ju veľmi vážne, môžete v pokoji pracovať so svojimi prieskumami. To je dôvod, prečo si nás zvolili vládne agentúry, banky, zdravotnícke strediská a mnoho ďalších globálnych spoločností.

  • Inovácie

    Naša platforma neustále rozširuje svoje možnosti. Staráme sa tiež o získanie najnovších poznatkov a certifikácií v oblasti prieskumu.

VIP BALÍČEK

Postavíme Vašu značku s Vami

VIP ponuka je najlepší dostupný balíček na našej platforme. Zahrňuje celú radu služieb, špeciálne určených pre tých najnáročnejších zákazníkov. Dodávame tiež riešenia na mieru.

Obchodné oddelenie: +421 918 542 353

  • Eset
  • EON
  • AXA
  • Millward
  • Moneta
  • M. kultury

Dôverovalo nám už mnoho známych spoločností a štátom vlastnených inštitúcií

Staňte sa jedným z našich viac ako 3 500 zákazníkov! Vyskúšajte bezplatne!