možnostiintegrácia

Bezproblémové integrácie

  • Automatizácia prieskumu v spojení s CRM

    Ak chcete študovať NPS, spustite program Voice of Customer - analýzu spokojnosti pri každom z krokov kontaktu zákazníkov so spoločnosťou - potom riešením je automatizácia procesu prieskumu. Môžeme nakonfigurovať automatické odosielanie prieskumov vašim klientom po konkrétnej udalosti (napr. telefonický hovor do centra podpory zákazníkov alebo nákup) priamo po výskyte alebo periodicky, napr. každý týždeň. Môžeme stiahnuť dáta nahrané na server alebo poskytnúť skript, prostredníctvom ktorého vaše IT oddelenie automatizuje proces. Zhromaždené údaje prieskumu môžete neskôr skombinovať s údajmi o klientovi z vášho CRM, aby ste obohatili kvantitatívne údaje o deklaratívne údaje.

  • Netquest API

    Použite naše API rozhranie za účelom rozšírenia možností svojich softwarových riešení s funkciami poskytovanými našou službou. Vďaka JSON rozhraniu máte k dispozícii prístup k prostriedkom Vášho webového účtu. Automatizujte vytváranie vlastných prieskumov a sťahujte výsledky pre ich prehliadanie, napr. vo Vašich uzatvorených systémoch, ako panel zákaznickej podpory alebo intranet.

  • Integrácia s Google Analytics

    Google Analytics Vám povie, čo sa deje na Vašich webových stránkach. Netquest Vám povie prečo. Odošlete odpovede z prieskumu a widgetu do svojho profilu GA pre účely správnej segmentácie a lepšie porozumiete svojim užívateľom.

  • Integrácia s webovými panelmi

    Vďaka spolupráci Netquest s prednými internetovými panelmi, k nám môžete preniesť správne výskumné skupiny, ktoré rýchlo dokončia Váš prieskum a poskytnú tak cenné rady týkajúce sa vývoja Vášho produktu alebo ponuky. Okrem toho, prieskum môžeme do systému zaviesť pre Vás, optimalizovať ho a poskytnúť Vám výslednú správu po dokončení štúdie.

  • Integrácia so SALESmanago

    Integrujte Netquest so systémom marketingovej automatizácie SALESmanago s cieľom lepšie pochopiť preferencie zákazníkov, zbierajte ich názory a pripomienky a rozšírte svoju kontaktnú základňu. Spojte správanie osoby v priebehu návštevy na webových stránkach s informáciami, ktoré zanechala v prieskume. Využitie tejto informácie v marketingovej automatizácii Vám umožní napríklad lepšie zacieliť komunikáciu, ponuku produktu alebo promočné ponuky, ktoré budú lepšie zodpovedať charakteristikám zákazníka .

  • Jednoduchá rozosielka pozvánok prostredníctvom newsletter platforiem

    Ak nie je zasielanie pozvánok z nášho nástroja pre Vás dostatočné, a Vy používate iné e-mailové a bulletinové systémy (ako sú Freshmail, GetResponse, alebo Sare), prácu Vám uľahčíme. Jednoducho exportujte súbor s odkazmi prieskumu a importujte ich do odosielacej platformy, a každý obdrží vlastnú pozvánku. Celý proces je triviálny a zaberie len pár minút.

Viac