Sprievodca - Můj účet

Nový užívateľ v rámci Netquest účtu – tvorba podúčtov

Ak vlastníte účet Enterprise alebo balíček VIP, máte v rámci svojho účtu možnosť vytvoriť ďalšie používateľské kontá.

V prípade potreby je možné sprístupniť dotazníky iným osobám, ktoré boli do účtu pridané. Existujú možnosti:

  • Sprístupniť dotazníky iba na čítanie – v prípade, že daná osoba má mať k dispozícii iba náhľad prieskumu bez možnosti editácie čohokoľvek
  • Sprístupniť dotazníky s možnosťou editácie – v prípade, že chcete s danou osobou dotazníky tvoriť a analyzovať

Ako pridať nový podúčet?

1.) V ľavom hornom menu Účet sa prekliknite do záložky Používateľské kontá.

2.) Na zobrazenej stránke kliknite na tlačidlo „Pridať nový účet“ a v otvorenom okne vyplňte meno a e-mailovú adresu používateľa nového podúčtu.

Na danú e-mailovú adresu bude automaticky odoslané upozornenie o vytvorení nového účtu s vygenerovaným heslom (pozrite sa ako zmeniť heslo).

V rámci správy svojich účtov môžete každý účet zablokovať alebo ho kompletne zmazať.

Na čo pamätať?

  • Podúčet môže byť registrovaný na ľubovoľnú e-mailovú adresu. Ak chcete v rámci jedného účtu povoliť prístup iba na čítanie viacerým užívateľom naraz, odporúčame vytvoriť podúčet v tvare názvu relevantného oddelenia, napr. pr@mojafirma.sk, marketing@mojafirma.sk, a pod.
  • Kým účet s plným prístupom má automaticky plné práva k svojim dotazníkom, účty iba na čítanie po prihlásení uvidia iba hlavné menu Analýza a Reporty, bez možnosti editácie čohokoľvek.
  • Maximálny počet možných podúčtov sa v Enterprise účte a balíčka VIP líšia. Pre viac informácií, prosím, pozrite cenník a kompletné porovnanie možností účtov. Ak potrebujete viac prístupov, kontaktujte nás.

Pomohol Vám tento článok?

Ďakujeme za odpoveď