Vzory dotazníkov Cestovní ruch a ubytování

Hodnotenie aeroliniek

  • 1. Ohodnoťte prosím služby, ktoré Vám poskytli rezervační agenti pri zariaďovaní Vášho letu? *

    Môžete zadať len jednu odpoveď v riadku.
    Neviem Nie tak dobrý ako iný Rovnaký ako väčšina Lepší ako väčšina Patrí medzi najlepších
    Rýchlosť získania informácií cez agenta  
    Nápomocnosť agenta  
    Láskavosť agenta  
    Presnosť letových informácií  
    Presnosť jazdných informácií  
  • 2. Povedzte ako sú dôležité nasledujúce tvrdenia pri rozhodovaní o výbere aeroliniek. *

    Môžete zadať len jednu odpoveď v riadku.
    Nedôležité Skôr dôležité Veľmi dôležité
    Výhodnejší odletový a/alebo príletový čas  
    Let s menej zastávkami, alebo s lepším prípojom  
    Výhodný letový tarif  
    Vernostný program  
    Služby pri letení (jedlo, filmy, letušky, a pod.)  
    Lepšie pozemné služby (letenky, manipulácia s batožinou, check-in, a pod.)  
    Osobné preferencie  
    Dostupné miesta v lietadle  
    Odporúčanie cestovnej agentúry  
    Typ lietadla  
  • 3. Odpovedzte prosím Áno, Nie, alebo neviem na nasledujúce výroky týkajúce sa leteckej tarify (cena leteniek). *

    Môžete zadať len jednu odpoveď v riadku.
    Áno Nie Neviem
    Plánoval/a som túto cestu do tejto destinácie bez ohľadu na cenu  
    Plánoval/a som túto cestu s inou spoločnosťou, ale prešiel/prešla som k tejto spoločnosti kvôli cene  
    Plánoval/a som túto cestu bez vybranej konkrétnej leteckej spoločnosti, ale vybral/a som túto kvôli cene  
    Plánoval/a som cestu do tejto destinácie, ale na koniec som vybral/a inú kvôli cene  
    Plánoval/a som túto cestu na neskôr, alebo skôr, ale zmenil/a som to na teraz kvôli cene  
    Plánoval/a som do cieľovej destinácie ísť autom, alebo autobusom, ale zmenil/a som to kvôli cene  
    Neplánoval/a som žiadnu cestu, ale teraz som to zmenil/a kvôli cene  
  • 4. Aký je hlavný cieľ Vašej cesty? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 5. Pre každú z nižšie uvedených oblastí, ktorými ste na letisku museli prejsť, vyberte čas, ktorý ste strávili v rade a či to bolo pre Vás prijateľné. *

    Môžete zadať len jednu odpoveď v riadku.
    Nepoužil/a Bez čekania 0-5 min. 6-10 min. 11-20 min. 20+ min. Prijateľná dĺžka čakanie? Áno Nie
    Ostatné  
    Nástup na palubu letadla  
    Odletová brána (Gate)  
    Pasová kontrola  
    Expresné vybavenie  
    Prepážka pre vybavenie  
    Samo vybavenie  
  • 6. Ktoré z nasledujúcich tvrdení najlepšie vystihuje podstatu Vašej cesty? *

    Môžete vybrať niekoľko odpovedí.
  • 7. Ohodnoťte prosím celkovú ochotu a spoluprácu personálu na letisku. *

    Môžete zadať len jednu odpoveď v riadku.
    Najlepšie Lepšie ako väčšina Rovnaké ako väčšina Nie také dobré ako väčšina Patria medzi najhoršie
    Ochota a nápomocnosť patria medzi:  
  • 8. Dokázali ste sami zariadiť všetko pre let? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 9. Ak ste boli obzvlášť spokojný/á s niektorou procedúrou na letisku, vyberte prosím s ktorou: *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 10. Ak ste boli obzvlášť spokojný/á s personálom na letisku, tak s ktorým. *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 11. Aká je Vaša profesia? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 12. Pohlavie *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 13. Rodinný stav *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 14. Veková skupina *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 15. Kraj *

Použiť túto šablónu

Ešte ste nepočuli o Netquest?

Netquest je prieskumná platforma pre tvorbu, distribúciu a okamžitú analýzu on-line prieskumov.

Pomocou jednoduchých sprievodcou vytvoríte vlastné dotazníky a zašlete ich skupine príjemcov, napr. klientom, zamestnancom alebo sociálnej skupine.

Poznajte všetky možnosti
náhlad užívateľského rozhrania