Vzory dotazníkov HR a zaměstnanci

Spokojnosť s IT

  • 1. Ako ste zahájili komunikáciu s technickou podporou? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 2. Ako spokojný/á ste: *

    Môžete zadať len jednu odpoveď v riadku.
    Nespokojný/á Skôr nespokojný/á Neutrálne Skôr spokojný/á Spokojný/á
    So schopnosťou IT porozumieť Vášmu problému?  
    So znalosťami IT o produkte?  
    So schopnosťou IT odpovedať na Vaše otázky?  
    S úrovňou skúseností IT?  
    S časom, ktorý IT potrebovalo na vyriešenie problému?  
    S časom, ktorý IT potrebovalo na zodpovedanie Vášho problému?  
    S celkovou schopnosťou IT vyriešiť problém?  
  • 3. Považujete tento problém za vyriešený? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 4. Ak problém nebol vyriešený, alebo ak si nie ste istý/á či bol vyriešený, prosím uveďte prečo:

  • 5. Koľko IT osôb ste museli kontaktovať pre vyriešenie problému? *

  • 6. Odporučili by ste aktuálnych členov IT svojím spolupracovníkom/kamarátom? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 7. Prosím vložte do pola nižšie ľúbovoľné komentáre alebo návrhy, na základe ktorých by mohlo naše IT zlepšiť kvalitu služby. *

Použiť túto šablónu

Ešte ste nepočuli o Netquest?

Netquest je prieskumná platforma pre tvorbu, distribúciu a okamžitú analýzu on-line prieskumov.

Pomocou jednoduchých sprievodcou vytvoríte vlastné dotazníky a zašlete ich skupine príjemcov, napr. klientom, zamestnancom alebo sociálnej skupine.

Poznajte všetky možnosti
náhlad užívateľského rozhrania