Vzory dotazníkov Spokojnosť zákazníkov

Spokojnosť s IT

  • 1. Ako ste zahájili komunikáciu s technickou podporou? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 2. Ako spokojný/á ste: *

    Môžete zadať len jednu odpoveď v riadku.
    Nespokojný/á Skôr nespokojný/á Neutrálne Skôr spokojný/á Spokojný/á
    So schopnosťou IT porozumieť Vášmu problému?  
    So znalosťami IT o produkte?  
    So schopnosťou IT odpovedať na Vaše otázky?  
    S úrovňou skúseností IT?  
    S časom, ktorý IT potrebovalo na vyriešenie problému?  
    S časom, ktorý IT potrebovalo na zodpovedanie Vášho problému?  
    S celkovou schopnosťou IT vyriešiť problém?  
  • 3. Považujete tento problém za vyriešený? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 4. Ak problém nebol vyriešený, alebo ak si nie ste istý/á či bol vyriešený, prosím uveďte prečo:

  • 5. Koľko IT osôb ste museli kontaktovať pre vyriešenie problému? *

  • 6. Odporučili by ste aktuálnych členov IT svojím spolupracovníkom/kamarátom? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 7. Prosím, vložte do poľa nižšie ľúbovoľné komentáre alebo návrhy na základe ktorých by mohlo naše IT zlepšiť kvalitu služby. *

ikona

Vzdelávanie a škola

Použite dotazníky pre výskum k diplomovej práci alebo vstupte do prieskumu pre rodičov, študentov a učiteľov vo vzdelávacích inštitúciach.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line prieskumov.

Pomocou jednoduchých sprievodcov môžete vytvoriť prieskum a odoslať ho vašej cieľovej skupine, napr. klientom, zamestnancom alebo akejkoľvek sociálnej skupine.

Bezplatne otestovať
náhľad užívateľského rozhrania