Vzory dotazníkov Spokojnosť zákazníkov

Hodnotenie ISP služby

  • 1. Celkovo, aké máte skúsenosti so svojím ISP, ako poskytovateľom internetu? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 2. Ako hodnotíte svoje [ISP] pripojenie (vrátane spoľahlivosti, rýchlosti, pomalých signálov, odpojení, atď.)? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 3. Ako by ste ohodnotili [ISP] software pre ľahkú inštaláciu a používanie? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 4. Pre ktorý operačný systém ste volali podporu? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • V priebehu komunikácie s technickou podporou, ako by ste ohodnotili nasledujúce?
  • 5. Priateľskosť *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 6. Profesionalita *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 7. Záujem v riešení problému *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 8. Pri riešení problému, ako by ste ohodnotili poskytnuté informácie? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 9. Porozumenie problému *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 10. Bol Váš problém vyriešený v priebehu telefonovania? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 11. Aký bol dôvod nevyriešenia daného problému?

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 12. Ak by ste potrebovali kontaktovať technickú podporu [ISP] znovu a bola Vám daná možnosť hovoriť s týmto zástupcom, využili by ste ju? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 13. Ak nie, prečo?

  • 14. V porovnaní s technickou podporou iných spoločností, povedali by ste že naša je *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
ikona

Vzdelávanie a škola

Použite dotazníky pre výskum k diplomovej práci alebo vstupte do prieskumu pre rodičov, študentov a učiteľov vo vzdelávacích inštitúciach.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line prieskumov.

Pomocou jednoduchých sprievodcov môžete vytvoriť prieskum a odoslať ho vašej cieľovej skupine, napr. klientom, zamestnancom alebo akejkoľvek sociálnej skupine.

Bezplatne otestovať
náhľad užívateľského rozhrania