Vzory dotazníkov Spokojenost zákazníků

Hodnotenie ISP služby

  • 1. Celkovo, aké máte skúsenosti so svojím ISP, ako poskytovateľom internetu? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 2. Ako hodnotíte svoje [ISP] pripojenie (vrátane spoľahlivosti, rýchlosti, pomalých signálov, odpojení, atď.)? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 3. Ako by ste ohodnotili [ISP] software pre ľahkú inštaláciu a používanie? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 4. Pre ktorý operačný systém ste volali podporu? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • V priebehu komunikácie s technickou podporou, ako by ste ohodnotili nasledujúce?
  • 5. Priateľskosť *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 6. Profesionalita *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 7. Záujem v riešení problému *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 8. Pri riešení problému, ako by ste ohodnotili poskytnuté informácie? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 9. Porozumenie problému *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 10. Bol Váš problém vyriešený v priebehu telefonovania? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 11. Ak bola Vaša odpoveď na predchádzajúcu otázku nie, prečo?

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 12. Ak by ste potrebovali kontaktovať technickú podporu [ISP] znovu a bola Vám daná možnosť hovoriť s týmto zástupcom, využili by ste ju? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 13. Ak nie, prečo?

  • 14. V porovnaní s technickou podporou iných spoločností, povedali by ste že naša je *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
Použiť túto šablónu

Ešte ste nepočuli o Netquest?

Netquest je prieskumná platforma pre tvorbu, distribúciu a okamžitú analýzu on-line prieskumov.

Pomocou jednoduchých sprievodcou vytvoríte vlastné dotazníky a zašlete ich skupine príjemcov, napr. klientom, zamestnancom alebo sociálnej skupine.

Poznajte všetky možnosti
náhlad užívateľského rozhrania