Vzory dotazníkov Spokojnosť zákazníkov

Hodnotenie zákazníckeho servisu webovej stránky

  • 1. Ako ste sa kontaktovali na zákaznicky servis? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 2. Ak ste volali na telefón, ako rýchlo sa problém vyriešil? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 3. Ak ste kontaktovali zákaznícky servis e-mailom alebo faxom, ako dlho trvalo, kým ste dostali odpoveď? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 4. Aký bol Váš dôvod pre kontaktovanie zákazníckeho servisu? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 5. Celkovo, ako ste boli spokojní so zákazníckou podporou? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 6. Máte nejaké pripomienky alebo komentáre, ako by ste mohli vylepšiť náš zákaznícky servis?

ikona

Vzdelávanie a škola

Použite dotazníky pre výskum k diplomovej práci alebo vstupte do prieskumu pre rodičov, študentov a učiteľov vo vzdelávacích inštitúciach.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line prieskumov.

Pomocou jednoduchých sprievodcov môžete vytvoriť prieskum a odoslať ho vašej cieľovej skupine, napr. klientom, zamestnancom alebo akejkoľvek sociálnej skupine.

Bezplatne otestovať
náhľad užívateľského rozhrania