Vzory dotazníkov Spokojenost zákazníků

Hodnotenie zákazníckeho servisu webovej stránky

  • 1. Ako ste sa kontaktovali na zákaznicky servis? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 2. Ak ste volali na telefón, ako rýchlo sa problém vyriešil? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 3. Ak ste kontaktovali zákaznícky servis e-mailom alebo faxom, ako dlho trvalo, kým ste dostali odpoveď? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 4. Aký bol Váš dôvod pre kontaktovanie zákazníckeho servisu? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 5. Celkovo, ako ste boli spokojní so zákazníckou podporou? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 6. Máte nejaké pripomienky alebo komentáre, ako by ste mohli vylepšiť náš zákaznícky servis?

Použiť túto šablónu

Ešte ste nepočuli o Netquest?

Netquest je prieskumná platforma pre tvorbu, distribúciu a okamžitú analýzu on-line prieskumov.

Pomocou jednoduchých sprievodcou vytvoríte vlastné dotazníky a zašlete ich skupine príjemcov, napr. klientom, zamestnancom alebo sociálnej skupine.

Poznajte všetky možnosti
náhlad užívateľského rozhrania