Vzory dotazníkov Spokojenost zákazníků

Spokojnosť s technickou podporou

  • Ako by ste ohodnotili komunikáciu s technickou podporou?
  • 1. Príjemnosť *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 2. Profesionalita *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 3. Záujem o riešenie Vášho problému *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 4. Ako by ste ohodnotili poskytnuté informácie v priebehu riešenia problému? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 5. Pochopenie problému *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 6. Bol Váš problém vyriešený? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 7. Ak ste odpovedali v predchádzajúcej otázke NIE, prečo? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 8. Ak budete mať v budúcnosti problém, ozvete sa našej podpore? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 9. Ak nie, tak prečo? *

  • 10. Ako by ste ohodnotili našu technickú podporu v porovnaní s inou? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
Použiť túto šablónu

Ešte ste nepočuli o Netquest?

Netquest je prieskumná platforma pre tvorbu, distribúciu a okamžitú analýzu on-line prieskumov.

Pomocou jednoduchých sprievodcou vytvoríte vlastné dotazníky a zašlete ich skupine príjemcov, napr. klientom, zamestnancom alebo sociálnej skupine.

Poznajte všetky možnosti
náhlad užívateľského rozhrania