Vzory dotazníkov Spokojnosť zákazníkov

Spokojnosť s technickou podporou

  • Ako by ste ohodnotili komunikáciu s technickou podporou?
  • 1. Príjemnosť *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 2. Profesionalita *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 3. Záujem o riešenie Vášho problému *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 4. Ako by ste ohodnotili poskytnuté informácie v priebehu riešenia problému? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 5. Pochopenie problému *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 6. Bol Váš problém vyriešený? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 7. Prečo nebol Váš problém vyriešený? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 8. Ak budete mať v budúcnosti problém, ozvete sa našej podpore? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 9. Aký je dôvod ďalšieho nevyužitia našej podpory? *

  • 10. Ako by ste ohodnotili našu technickú podporu v porovnaní s inou? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
ikona

Vzdelávanie a škola

Použite dotazníky pre výskum k diplomovej práci alebo vstupte do prieskumu pre rodičov, študentov a učiteľov vo vzdelávacích inštitúciach.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line prieskumov.

Pomocou jednoduchých sprievodcov môžete vytvoriť prieskum a odoslať ho vašej cieľovej skupine, napr. klientom, zamestnancom alebo akejkoľvek sociálnej skupine.

Bezplatne otestovať
náhľad užívateľského rozhrania