Vzory dotazníkov Kvízy

E-shop - spokojnosť s nákupom 2

  • 1. Ako ste sa dozvedeli o našom internetovom obchode? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 2. Aký bol hlavný dôvod prečo ste navštívili náš obchod? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 3. Ako jednoducho sa dá po našom webe pohybovať? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 4. Aké jednoduché bolo nájsť položky, ktoré ste hľadali? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 5. Aké jednoduché bolo prechádzanie našich položiek? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 6. Uskutočnili ste nákup v našom obchode? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 7. Aký bol hlavný dôvod prečo ste v našom obchode nenákupili? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 8. Bol to súkromný nákup, darček, nákup pre firmu, alebo niečo iné? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 9. Aké jednoduché bolo pridanie položiek do nákupného košíka? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 10. Aké jednoduché bolo vybrané položky z košíka odobrat? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 11. Aké jednoduché bolo upraviť vybrané položky v nákupnom košíku? *

    Napríklad zmeniť počet, farbu, veľkosť, atď.
    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 12. Ako jednoduché bolo pokračovanie v nákupe po umiestnení vybraných položiek do nákupného košíka? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 13. Ako ste zaplatili za Váš nákup? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 14. Ako ste boli spokojní s možnosťami dopravy? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 15. Bola Vaša objednávka po obdržaní kompletná? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 16. Vracali ste nejaké položky, ktoré ste zakúpili v našom obchode? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 17. Čo bolo hlavným dôvodom vrátenia položiek? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 18. Ako ste boli spokojní s procesom navrátenia tovaru? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 19. Boli ste s nákupom v našom obchode celkovo spokojný/á? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 20. Budete v našom obchode nakupovať niekedy v budúcnosti znovu? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 21. Čo môžeme prípadne v našom obchode zlepšiť, aby sa Vám nakupovalo ešte lepšie? *

Použiť túto šablónu

Ešte ste nepočuli o Netquest?

Netquest je prieskumná platforma pre tvorbu, distribúciu a okamžitú analýzu on-line prieskumov.

Pomocou jednoduchých sprievodcou vytvoríte vlastné dotazníky a zašlete ich skupine príjemcov, napr. klientom, zamestnancom alebo sociálnej skupine.

Poznajte všetky možnosti
náhlad užívateľského rozhrania