Vzory dotazníkov Spokojnosť zákazníkov

Hodnotenie podpory/zákazníckeho servisu po zavolaní

  • 1. Ako ste boli spokojný/á so zákazníckou podporou? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 2. Ako ste boli spokojný/á s riešením problému? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 3. Ak Váš problém nebol vyriešený, ponúkla Vám naša podpora ďalšiu pomoc? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 4. Ohodnoťte, prosím, našu zákaznícku podporu podľa nasledujúcich faktorov. *

    Môžete zadať len jednu odpoveď v riadku.
    Veľmi slabé Slabé Neutráne Dobré Veľmi dobré
    Ústretovosť  
    Profesionalita  
    Zdvorilosť  
    Znalosť problému  
    Účinnosť pri riešení problému  
    Spôsob doplňujúcich dotazov  
  • 5. Ako dlho ste čakali na telefóne, pokým nebola naša podpora dostupná? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 6. Ako dlho trvalo riešenie problému? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 7. Koľkokrát ste kontaktovali zákaznícku podporu pred tým ako sa vyriešil Váš problém? *

    Môžete vybrať len jednu odpoveď.
  • 8. Máte nejaké pripomienky alebo návrhy? *

ikona

Vzdelávanie a škola

Použite dotazníky pre výskum k diplomovej práci alebo vstupte do prieskumu pre rodičov, študentov a učiteľov vo vzdelávacích inštitúciach.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line prieskumov.

Pomocou jednoduchých sprievodcov môžete vytvoriť prieskum a odoslať ho vašej cieľovej skupine, napr. klientom, zamestnancom alebo akejkoľvek sociálnej skupine.

Bezplatne otestovať
náhľad užívateľského rozhrania