Vzory dotazníkov HR a zamestnanci

Hodnotenie 360 - prieskum organizačných hodnôt

  • Obsah a spôsob realizácie 360 stupňového hodnotenia umožňuje získať z jedného prieskumu všetky potrebné informácie na posilnenie a monitorovanie kľúčových hodnôt organizácie.Výskum organizačných hodnôt pomôže identifikovať charakteristiky, ktoré sú dôležité pre dosiahnutie úspechu aj v podmienkach vysokej volatility trhu.

    Nižšie nájdete demo verziu dotazníka zameraného na hodnotenie systémom 360. Plnú verziu Vám radi poskytneme v spolupráci s našimi partnermi Fluent Partners. V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať.

    Hodnotenie zahŕňa tri oblasti: otvorenosť voči zmenám, spoluprácu a účinnosť. Každá z nich je rozdelená do šiestich hodnôt. Výhodou štúdie je jej adaptabilnosť na všetky úrovne riadenia a prispôsobiteľnosť obsahu prieskumu konkrétnym hodnotám spoločnosti. Okrem skúmania organizačných hodnôt vytvoríte v Netquest i výskum v oblasti leadershipu a manažérskych zručností.

    Skúmané oblasti a hodnoty:

    I. OTVORENOSŤ K ZMENÁM
    1. Hľadanie riešenia
    2. Flexibilita

    II. SPOLUPRÁCA
    3. Rešpekt
    4. Spoluzodpovednosť

    III. EFEKTIVITA
    5. Kvalita
    6. Dosiahnutie výsledkov

  • OTVORENOSŤ K ZMENÁM

  • 1. Hľadanie riešenia *

    Môžete zadať len jednu odpoveď v riadku.
    V podstate nikdy Príležitostne Často Väčšinou Vždy Neviem sa vyjadriť
    Hľadá riešenie, nie problémy  
    S odvahou spochybňuje "status quo"  
    V konfliktných situáciách zostáva pokojný/á a vedie konštruktívny dialóg  
    V konfliktných situáciách hľadá riešenia, ktoré sú prospešné pre obe strany (kompromis)  
    Podporuje kolegov pri hľadaní a realizácii nových nápadov  
  • 2. Flexibilita *

    Môžete zadať len jednu odpoveď v riadku.
    V podstate nikdy Príležitostne Často Väčšinou Vždy Neviem sa vyjadriť
    Proces 1  
    Proces 2  
    Proces 3  
    Proces 4  
    Proces 5  
  • SPOLUPRÁCA

  • 3. Rešpekt *

    Môžete zadať len jednu odpoveď v riadku.
    V podstate nikdy Príležitostne Často Väčšinou Vždy Neviem sa vyjadriť
    Ku všetkým kolegom pristupuje s úctou  
    Prispôsobuje spôsob komunikácie potrebám príjemcu komunikátu  
    Načúva a snaží sa pochopiť myšlienky a názory iných ľudí  
    Je konzistetný/á v tom, čo hovorí a ako sa správa  
    Oceňuje prácu všetkých ľudí, bez ohľadu na rolu a postavenie  
    Napomáha k tvorbe dobrých vzťahov na pracovisku  
  • 4. Spoluzodpovednosť *

    Môžete zadať len jednu odpoveď v riadku.
    V podstate nikdy Príležitostne Často Väčšinou Vždy Neviem sa vyjadriť
    Oblasť 1  
    Oblasť 2  
    Oblasť 3  
    Oblasť 4  
    Oblasť 5  
  • EFEKTIVITA

  • 5. Kvalita *

    Môžete zadať len jednu odpoveď v riadku.
    V podstate nikdy Príležitostne Často Väčšinou Vždy Neviem sa vyjadriť
    Všetko čo robí, sa snaží vykonávať čo najefektívnejšie  
    Zaujíma sa o zachovávanie vysokých pracovných štandardov  
    Stanovuje jasné ciele a úlohy  
    Nevykonáva "polovičné opatrenia" a nekvalitnú prácu  
    Jeho/jej ciele a aktivity zohľadňujú potreby klientov a spolupracovníkov  
  • 6. Dosiahnutie výsledkov *

    Môžete zadať len jednu odpoveď v riadku.
    V podstate nikdy Príležitostne Často Väčšinou Vždy Neviem sa vyjadriť
    Oblasť 1  
    Oblasť 2  
    Oblasť 3  
    Oblasť 4  
    Oblasť 5  
  • 7. Napíšte 2-3 silné stránky skúmanej osoby. *

  • 8. Čo by mala skúmaná osoba robiť častejšie, za účelom posilnenia kľúčových hodnôt v organizácii? *

  • 9. Čo by mala skúmaná osoba prestať robiť, za účelom posilnenia kľúčových hodnôt v organizácii? *

  • 10. Čo by mala skúmaná osoba začať robiť, za účelom posilnenia kľúčových hodnôt v organizácii? *

ikona

Vzdelávanie a škola

Použite dotazníky pre výskum k diplomovej práci alebo vstupte do prieskumu pre rodičov, študentov a učiteľov vo vzdelávacích inštitúciach.

Netquest je platforma na tvorbu a analýzu on-line prieskumov.

Pomocou jednoduchých sprievodcov môžete vytvoriť prieskum a odoslať ho vašej cieľovej skupine, napr. klientom, zamestnancom alebo akejkoľvek sociálnej skupine.

Bezplatne otestovať
náhľad užívateľského rozhrania